lördag 8 augusti 2009

sjuk

vaknade upp i morse av att jag var hur varm och svettig.
när jag skulle ta ett glas vatten orkade inte jag bära det, usch.
sen gick jag och Yulia och la oss i min säng igen och somnade om, vid 16:00 vaknar vi upp igen och ska äta frukost. men då kunde jag knappt gå, och allting blev helt suddigt i ögonen och huvudvärk, sen så ringde jag mam och sa att jag hade feber och så säger hon till mig att ta en ibumetin som fanns i hennes jacka, jag går ut i hallen medans Yulia fixar frukost som jag inte kunde göra för jag var helt borta i huvudet, sen så när jag kommer ut i hallen och letar i hennes fickor hittar jag ingenting, sen bara faller jag ihop och Yulia kommer ut, några gånger kom tanken att jag skulle dö, så jävla läskigt var det, kunde inte gå eller se. men så fort jag fått i mig ibumetinen så blev det genast bättre och vi åt frukost, sen stack Yulia hem och nu sitter jag här vid datan.

blev ett rörigt inlägg men nu måste jag duscha.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar