lördag 8 augusti 2009

torsdag/fredag

''sov'' hos Jacob i igår så det blev inget inlägg, sjukaste natten på länge men kul som fan var det!
åkte runt med bil i Onsala sen in till Kungsbacka vid 03:45, haha!

dagen; vaknade upp hos Jacob, sammanlagt sov jag 1.5h, gött! sen blev det konfa och det började med en sov stund i kyrkan för mig, haha, sen delade dom upp tjejerna och killarna och vi skulle ställa massa frågor till killarna och dom samma till oss, men jag orkade inte vara med på det så jag fixade våran mat istället, melon, mackor, kex osv, mums.
efter konfan lämnade jag Casso sen en snabbis till Jacob lämnade en tröja jag lånat sen hem och fixa mig sen vidare in till Kungsbacka och träffade jag Yulia, träffade även Hannah, Adde och Linnéa, sen stack jag med Yulia hem och så åt hon och jag somnade på hennes matbord, haha!
sen stack vi hem till mig och lite senare till Enen, chillade lite där sen träffade vi Randrup, Simon, David och Marcus och det blev en mycket trevlig kväll med bad för Yulia och Simons del, haha, sen kom Casso en stund.
nu är vi hemma och ska bädda och så, sen kanske vi drar ut igen en stund.
puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar