söndag 9 augusti 2009

feber

usch, fortfarande sjuk, har inte orkat röra mig idag heller, fast det blir bättre när jag tar ibumetin så jag får väl knarka det. jag får verkligen panik på det här med att vara sjuk, för det första är jag extremt sällskaps sjuk och har träffat folk varje dag förutom 2 på detta sommarlovet, fatta att man får damp av att bara vara hemma och tråka.. för det andra så är jag varm och vill duscha hela tiden.. för det tredje är jag röksugen, kan inte sluta heller, jag får panik!
+ att just nu är jag godis sugen, vi har inget godis hemma och jag orkar inte ta mig ner till video nytt och fixa det heller, så jag kanske får skylla mig själv lite, men ändå!

nu ska jag ta och sätta mig ute på altanen lite, måste få lite frisk luft.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar