måndag 10 augusti 2009

är på bättringsvägen i alla fall, febern är nog helt borta fast det känns som att mina halsmandlar är enorma, så det gör ont när jag sväljer.
konfan var väldigt seg idag, inte värt att gå dit, kunde hellre legat hemma i sängen och sovit men då hade jag antagligen inte fått träffa någon nu ikväll vilket jag vill så, haha.
körde bror till kusin för jag blev sugen på att köra moppe sen stanna jag lite där och åt osv sen snabbt till videonytt och köpte lite godis, tjockis.
sen har jag läst femte kapitlet ur Överlycklig, Yulias berättelse, hon skriver den helt själv, sjukt bra är den! i love it, hoppas på att ett sjätte kapitel kommer så snart som möjligt!

men nu ska jag vila lite, väldigt trött, sen ska jag och mam städa mitt rum, kul det - nej.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar