torsdag 6 augusti 2009

sommarväder!





har blivit extremt förskyld vilket suger med det braiga väder som var idag, wunderbart.

seg konfa idag men ändå rätt kul.
efter den följde Casso med hem till mig en liten stund sen stack hon hem och en liten stund senare åker jag dit. sätter på riktigt hög musik, hardstyle ofc, sen så lägger vi oss ute i solen och schteeker.
sedan fixar vi oss för gudstjänst klockan 19:00 och efter den mat och lek, vid 21:00 träffar jag Philip och Pontus och vi åker hem till Jacob där även Josefine är, sen åker Pontus hem och vi fyra åker till kyrkbyskolan och chillar lite smått där, haha.

sen stack Jacob och Philip hem och jag och Josefine till mig, hon ska sova här, mysigt.
men nu måste jag/vi sova, upp om några få timmar, sov gott.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar