onsdag 5 augusti 2009

katten kom idag!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeiii, nu har katten kommit! as glad, sjukt söt är det med, en svart liten bonnkatt (?), hehe.
fast kommer typ inte kunna sova för den tjockisen har lagt dig i min säng och hoppar upp hela tiden när jag tar ner honom, hehe.

efter konfan idag åkte jag in till kungsbacka för att fika med Jozzan, mycket mysigt, frapino på expresso house, rena rama kärlek!
sen träffade jag Yulia, Hannah, Gustav och Jesper vi gled runt på kungs som riktiga ballingar, ha-ha!
sen träffade jag Linnea och Malin och vi träffade Hamp, Philip och Pontus och vi drog upp till vittra där Sångberg, Jesper och Kigge också var, sen drog alla en efter en tills det var jag, Linnéa, Philip, Pontus och Hamp kvar.
sen körde Philip hem mig, kvällen slutade inte precis på det bästa sättet.
aja, sov gott ny dag imorgon.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar