lördag 1 augusti 2009

film kväll



ni är grymt bra!



I love you.

hej, har precis kommit hem från Adde, kollade på bortspolad och tarzan, eller jag såg aldrig klart tarzan för att jag somnade sen orkade jag inte vara kvar och kolla klart på den, hehe.

jag tog inte så många bilder från lägret så jag väntar på att jag ska få en skiva av Mikael som hade med sig sin system kamera, men jag kommer nog bara lägga in någon enstaka bild, vi tog över 1500 bilder med den så.. haha.

27/8-31/8

måndag; buss 10:00, framme packade upp och fixade, lekte och åt, åt och åt!

tisdag; vaknade, åt, lektion, lekte, åt, åt och åt!

onsdag; vaknade, åt, lektion, gick 1 mil (närmsta ica 5 km från där vi bodde..) åt, åt och åt och nattvard/bön - mysigt

torsdag; vaknade, åt, lektion, lekte, åt, åt och åt, sen hade vi en fin natt (smet ut, med Vincent, Tobbe, Gabbe och Alex)

fredag; vaknade, åt, packade ihop, åt, lekte, tips promenad, pris utdelning och sen hemfärd.

5 otroligt roliga dagar har det vart! och ah, vi åt i princip heeeeeela tiden..
skönt att det inte är slutet på konfirmationen, har 2 veckor framför oss, najsy! men nu ska jag sova.

puss och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar